Emonagram servis ni telefona Huawei niti resetiral

Čeprav se servisi utapljajo v popravilih nas stranke to ne zanima. Izkušnje a s servisom Emonagram iz Ljubljane, ki je pooblaščen serviser mobitelov Huawei in še en kup drugih brandov, je unikum, je izkušnja za servisne anale.

V februarju mesecu sem Huawei pametni aparat poslal na servis. Mobilnik je bil v garanciji in sem ga preko Telekom Slovenije poslal na servis. Kakšna pustolovščina se je nadaljevala pa v priloženem dopisu, ki je bil poslan po mailu Huawei Sloveniji, Huawei China in na Zveza potrošnikov Slovenije. Kaj mislite, kdo se je odzval najhitreje in pospešil reševati zadevo? Jp, tisti z drugega konca sveta.

Torej…

Pozdravljeni, Vaš izdelek Huawei P9 lite (IMEI: ….) v garanciji na servis Emonagram. Telefon se je sam od sebe prižigal in ugašal. Aparat je bil po cca 30-dneh vrnjen nepopravljen z diagnozo,  da je v okvari baterija, kar so nas predhodno telefonsko tudi obvestili s servisa (zvočni posnetki), ker so nas pozvali, da je potrebno baterijo plačati saj da gre za dodatno opremo, ki ni 2 leti v garanciji. Odločilo smo se, da vrednosti v višini 40 do 50 € ne bomo poravnali, ker je vrednost aparata na trgu le še 50-70 evrov in smo kupili nov aparat, Huawei P20 lite (na žalost). 

POMEMBNO: ko je aparat prispel nazaj smo ugotovili, da ga na servisu niso niti resetirali (čista sramota), kar je vzbudilo sum tako za diagnozo napake, kot tudi o sposobnosti serviserja. Ker je bilo sumov z vsaki dnem več, smo smo aparat za najmanj dva do tri tedne pustili prižgan. Tako ali tako se je poljubno sam ugasnil ali prižgal in ugotovili, da je baterija še po vsem tem času živa (nenevadno dolgo).

Tako smo sem aparat še vedno v garanciji odločili poslati znova in o amaterskem pristopu servisa, celo sumu na goljufijo, obvestili tudi Telekom, kjer smo aparat kupili in preko katerega smo komunicirali za servisno garancijo. Čez čas so nas znova klicali iz servisa Emonagram, češ da so oni svoje povedali in vztrajali, da plačamo baterijo, ki ni v garanciji in da bo telefon deloval. Med tem smo po spletu in med prijatelji iskali reference o serviserju, kar je v individualni meri še podkrepilo naš dvom. Vztrajali smo, da baterija ni kriva za nedelovanje telefona.

Serviser je dejal, da se bo posvetoval in nas poklical. Klica niso vrnili, ampak so vrnili aparat z zamenjano matično ploščo, a aparat še vedno ni deloval oziroma napaka je ostala ista. Precej apatični smo se odločili na svoje stroške zamenjati baterijo in zgoroženi ugotovili, da ista napaka ostaja kljub novi bateriji, kar pomeni, da smo imeli prav. Med tem je izdelku potekla garancija. Zakaj so vztrajali, da zamenjajo edini del na aparatu, ki je plačljiv, nam ni jasno, ko pa je okvara drugje?

Zadevo sem tudi po telefonu predal Huawei tehnični službi, kjer so svetovali, da pokličem še Emonagram in skušamo rešiti zaplet. Emonagramu smo pojasnili, da ni bila kriva baterija in da identična okvara ostaja. Servisu je očitno to preslišal, saj kako bi pojasnili, da so se papagajsko sklicevali na pojasnilo, kakršno so nam dali že februarja, da je v okvari baterija. Še bolj smešno je bilo slišati, ko je tehnik trdil, da smo imeli domala nov telefon 12 mesecev v garanciji, ker so nam zamenjali matično ploščo. Da telefon ne dela, kljub menjavi matične plošče in baterije je pač preslišal. Ko smo omenili, da je zadeva prijavljena Huaweiju mu ni bilo več do pogovora (avdio posnetki servisa). Tudi operater v tehnični  službi Huaweija po dolgem pogovoru ni bil več navdušen, ko smo poprosili naj nam naniza kakšno konkretno rešitev. 

V upanju na čim prejšnjo rešitev problema so mi znova pisali s Huaweija, naj odnesem aparat na servis, četudi ni v garanciji in bodo oni poskrbeli, da stroškov ne bo. Prej izpod časti se mi je zdelo naprej komnicirati z Emonagramom, saj so pri meni izgubili vso kredibilnost. Ker se je piar služba Huawei res trudila, sem se ohladil in prek frenda poslal aparat v tretje na servis. Nekaj dni po tem, dobim obvestilo, naj se zglasim na sedežu in prevzamem aparat. In res. Ta veličesten dogodek sem moral doživeti osebno, čeprav nisem vedel ali telefon deluje ali ne. Bil je popravljen. Baje je bila matičina plošča, v drugo, si morete misliti.

Ni vse v vrednosti, največ je v pravičnosti in korektnosti.